31 Ekim 2005

Emeklilik!

1 Şubat 1983 tarihinde başladığım çalışma yaşamımı 28 Eylül 2005'de emeklilik nedeniyle bitirdim. Yoğun geçen bir çalışma yaşamından sonra arkadaşlarımın, "boşlukta kalacaksın, sıkılacaksın, daha çok erken, vb.." şeklinde söylemleri oldu. Ben de "herşey çalışmak değil, yapılacak çok şey var, biraz da kendime, hobilerime zaman ayırmak istiyorum" diyordum.
Emeklililiğimin ilk günleri, eski işimde kalan bazı pürüzleri halletmek için tekrar işyerime gitmek, emeklilik işlemleri, banka, SSK vb. koşturmacalarla geçti. Bu arada boş kaldıkça internetten hobi çalışmalarını anlatan bazı sayfalara da abone oldum...
Oğlumdan bana da böyle bir sayfa hazırlamayı öğretmesini istedim. (Boynuz kulağı geçer derler ya....)
İşte buradayım. Bundan sonra emeklilik günlerimi ne şekilde geçirdiğimi, yaptıklarımı resimleyerek anlatmaya çalışacağım.

5 yorum:

munev dedi ki...

blogun ve emekliligin hayirli olsun.aramiza hosgeldin.misafirin bol olsun.sevgiler..

Hülya YILMAZ dedi ki...

İlgine çok teşekkürler. Bundan sonra burada sıkça görüşeceğiz.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Hülya,
blogun ve emekliliğin hayırlı olsun.Bloguma yaptığın ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.Çocukluğunun Bolu'da geçtiğini söylüyorsun.Bende Bolu'da yaşıyorum.Ayrıca Bolu'nun güzelliklerini anlattığın için sağol.Benide bloguna eklemen beni çok memnun etti.Bende seni ekleyeceğim.
Sevgiler.

nil dedi ki...

Hülya hanım yemek sitelerini gezerken,emeklilikten bahsettiğinizi görünce sitenizi buldum,bende Bolu'luyum ve emekli olupda işine devam edenlerden,o evdeki boşluk korkusu beni hep huzursuz etti,ama sizin yazılarınızla moral buldum.yeni blogunuz ve emekliliğiniz hayırlı olsun,artık sizi takip ederim.nil

sevin doğan dedi ki...

merhabalar.
henüz emekli olamamış olma adayı yım bende. sizi yeni buldum. bulmamada çok sevindim. takipçiniz olacağım. benimde bir sitem var. www.elorgu arsivi.com
kolaylıklar diliyorum.
sevgiyle kalın.
sevin doğan