28 Aralık 2005

Köy Ekmeği

Nihayet ekmek yaptım. Sibel'in ekmeklerine çok özenmiştim ve artık mutlaka ekmek pişirmem gerekiyordu...
Dün alışverişe çıktığımda, Söke Un'un "Köy Ekmeği Karışımı" ve "7 Tahıllı Un" undan buldum ve aldım. Dün akşam hemen denemek istedim, köy ekmeği karışımını denedim ve sonuç mükemmel... Sibel'in kulakları da çok çınlamıştır herhalde.
Soğumasını bile bekleyemedik. Sıcak sıcak üzerine tereyağ sürdüm ve ev halkına sundum. Tok olmalarına rağmen, ikinci dilimi de istediler. Bundan sonra evde sık sık ekmek pişirilecek...
Yapılışı da çok kolay. Kutunun üzerinde nasıl yapılacağı yazıyor, içinden mayası da çıkıyor.

İşte ilk ekmeğimin fotoğrafları:



Yanında tereyağ ve annemin nefis kayısı reçeli ile birlikte...

9 yorum:

Serpilce dedi ki...

Sevgili Hülya Hanım.
Köy ekmeğinin lezzeti bir ayrıdır.taze ve yanında da tereyağı oldumu yeter. hele birde evde yapılınca daha da lezzetli olmuştur.
Ellerinize sağlık.

DAMLA dedi ki...

Elinize sağlık Hülya hanım...
Ben de Sibel'de okuyup ekmek yapmaya heveslendim ve de harika sonuç aldım. Artık dışardan hiç ekmek almıyoruz.

Sibel dedi ki...

Hülya hanım ellerinize sağlık. Baton kek kalıbında ne güzel oluyor değil mi, dilimleyince tost ekmeği gibi. Dışarıdan almaya ne gerek var:)
Sevgiler!

Aliye dedi ki...

Hülya hn. ben de bugün Sibel'in sitesinde ürünlerimiz bulamayanların listesini çıkarmış size mail atacaktım ki bu nefis görüntü ile karşılaştım, emeğinize, ellerinize sağlık, ancak ürünlerimizi bulmada bir sıkıntınız sorun varsa özellikle belli noktalarda lütfen bana mail atın, ayrıca ürünlerle ilgili en küçük şikayetinizde de, bunlar benim için çok önemli, işimin parçası, İlginiz için telrar teşekkürler,
aliye.bayar(at)gmail.com

oehbowebn2o dedi ki...

Ekmek yapmak çok güzel bir fikir..Acaba bizde yapsak başarılı olur muyuz bilmiyorum ama çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık..
Etrafta sizin gibi yetenekli, becerikli ve çalışkan annelere ihtiyaç var.Eğer ben de ilerde anne olursam szin gibi olmak isterim..
İyi seneler

Mutfakta Zen dedi ki...

hülya'cigim iyi ki ekmek pisirmissin. ekmek yapan bütün kadinlari seviyorum! yasasin ekmek birligi!
yeni yilda daha çoook ekmek pisir e mi?
tijen

Binnur/Nehir dedi ki...

Hülya hanım demek bundan sonra ekmek pişecek evinizde..
O zaman sizi siteme davet ediyorum...Yaşasın ekmek...

http://ekmekkokusu.blogspot.com/
Katkılarınız bekliyorum. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

hülya hanım o ekmekliği nerden aldınız bayıldık tabi ekmeklerde süper görünüyo

Hülya YILMAZ dedi ki...

sevgili blog arkadşlarım yorumlarınız için teşekkürler. Ekmek pişirmek beni de çok mutlu etti.
sevgili anonymous, ekmekliği Ankara Tepe Home'da indirimli ürünler reyonundan almıştım 1,5 yıl kadar önce...