03 Aralık 2005

Kızartma Dolması!!!

Ne isim vereceğimi bilemedim. Bunu uydurdum. Sanki isim verme zorunluluğu varmış gibi...
Gelelim kızatma dolmasına;

Malzeme:
10 ad. dolma biber
2 ad. kırmızı biber
2 ad. patlıcan
2 ad. patates
2 ad. kabak
2 ad. havuç

Yapılışı:
Dolmalık biberlerin sap kısmı kesilir ve bütün olarak kızartılır. Diğer malzemeler (ben 2'şer adet kullandım ama tercihe bağlı) küçük küçük doğranıp kızartılır. Kızartılan bu malzemeler üzerine tuz serpilerek harmanlanır ve dolma biberlerin içine doldurulur.
Üzerine sarımsaklı yoğurt ve domates sosu (ben bunun yerine pul biber serptim) dökülerek servis yapılır.


Bugün birde Portakal Ağacı'dan bulduğum "lorlu kurabiye" yi yaptım. Çok sevildi. Tarifi: Portakal Ağacı'nda... İşte resmi.

1 yorum:

akçahan dedi ki...

Hülya Hanım, Karnım tok olmasına rağmen canım çok istedi.Çok enfes gözüküyor, ellerine sağlık afiyet olsun yiyenlere.