04 Aralık 2005

kolye

takı denemesi...

8 yorum:

akçahan dedi ki...

Ne güzel bir takı.İyi günlerde kullansın Serpil Hanım. Sevgiler meslektaşım.

tuhfe dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

Serpilce dedi ki...

Hülyacığım yaptığın takı çok hoş olmuş. Bunun Serpil için yaptım demişsin. Umarım o Serpil benimdir. Şimdiden teşekkür ederim. Ellerine sağlık

evperisi dedi ki...

Çok şık bir takı olmuş! elinize sağlık!

Hülya YILMAZ dedi ki...

Beğendiğinize sevindim. Sevgili Serpil, bunu eşimin yeğeni Serpil için yapmıştım ama sana da yaparım.

Serpilce dedi ki...

Utandım.kusura bakma.hani bir söz vardır hergördügün sakallı dedenmi derler.bende Serpili görünce atladım.Adaşım güle güle kullansın.

sennur dedi ki...

Sevgili Hülya,
Ellerine sağlık, çok zarif olmuş.
Örgü tekniği ile yapılan takılar, çok hoşuma gidiyor.Renkleri çok kibar.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Looking for information and found it at this great site...
»