01 Ocak 2006

Bolu

Yeni yıl nedeniyle 3 günlüğüne Bolu'daydık. 2006'nın ilk blog yazısında Bolu'dan görüntüler olsun istedim. İstediğim yoğunlukta olmasa da biraz kar da vardı...
İlk görüntüler Bolu'nun en güzel köşelerinden Gölcük'e ait. Gölcük'ün yaza ait görüntülerini de koymak istedim. Bu fotoğrafları Temmuz 2004'de çekmiştim.


Gölcük'ün sembolü haline gelmiş olan Orman evi.

Gölcük'ün nilüferi.....

Şimdi de kar altındaki Gölcük'den 31 Aralık 2005 itibariyle fotolar... Hızlı kar yağışı nedeniyle bir taraftan düzgün bir kare almaya çalışmak, bir taraftan da karlardan objektifi korumak çabasıyla bazı resimler yamuk çıkmış. Ya da bende astigmat var da ben farkında değilim!!! Resimleri ayıklamakta zorluk çektim.


Gölün buz tutmayan alanında yüzmeye çalışan ördekcikler

Bunlar da Abant'tan yılın ilk gününe ait resimler...




8 yorum:

tuhfe dedi ki...

Fotoraflar çok çok güzel. İki mevsimin de güzelliklerini aynı anda görmek çok hoş. Muhteşem görüntüler için teşekkürler.

nsevil dedi ki...

her biri ayrı güzel.sanki tablo gibiler...
paylaştığın için çok teşekkürler

oehbowebn2o dedi ki...

Hülya ablacığım,
yeni yılınız bir kez daha kutlu olsun, manazaralar çok güzel özellikle de şu sıkıcı istanbul trafiğini düşündükçe kendimi şehirdışına atasım geliyor..Resimler için çok teşekkür ederiz.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Hülya,
Tekrar yeni yılın sizlere mutluluk getirmesini dilerim.
Sonrada aşkolsun derim.Bende seni Bolu'ya gelicek diye bekliyorum.O gün bana mail atarsın diye evde bekledim.Sen gelmişte geri bile dönmüşsün.Umarım yeni yılın güzel geçmiştir.
Sevgilerimle.

Hayat dedi ki...

Fotoğraflar birbirinden güzel.
Paylaştığın için teşekkür ederiz.

Ben temmuz ayını özledim :(

sennur dedi ki...

Sevgili Hülya,
Resimler çok güzel, orman mühendisi arkadaşlarımızla, çoluk çocuk, o güzel evde geçirdiğimiz tatili anımsattın:))) Oralar çok güzel gerçekten.
Sevgiyle kal.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Fotoğrafları beğendiğinize sevindim.
Sevgili Serpil, başka bir zaman inşallah. Senin sayfana nedenini yazmıştım. Yılbaşımızda güzel geçti.
Şennur'cum, Gölcük'e çok gittim ve o evde kalmayı çok istemişimdir. Kısmet...

Nilay dedi ki...

Cennet gibi yerler, ne guzel resimler cekmissiniz.
Iyi bayramlar