31 Ekim 2006

incirli kek


İncirli kek


Malzeme :
1,5 su bardağı şeker
2,5 su bardağı un
1 su bardağı sıcak su
3 yumurta
½ su bardağı sıvı yağ
4 kahve kaşığı kabartma tozu
1 bardak dövülmüş ceviz
6 adet kuru incir
1 tatlı kaşığı tarçın
Yapılışı :
İncirler küçük küçük doğranır ve bir kaba alınarak içine sıvıyağ ve sıcak su konarak 10 dakika kadar bekletilir. Bu arada, ayrı bir yerde yumurta, şeker çırpılır. Diğer bütün malzemeler de ilave edilerek karıştırılır. Az yağlanmış kare cam tepsiye dökülür. 175 derecede pişirilir. Soğuyunca kare kesilerek servis yapılır.

39 yorum:

mine dedi ki...

Hülya'cigim, yeni yasin ve blogunun 1.yili kutlu olsun, bol sans ve mutluluk getirsin. Senin blogdan denedigim hicbir tarifte problem yasamadim ve iclerinde en sevdigim, hatta evde artik cok sIk yaptigim tarif enginarli pilav oldu. SImdi de incirli keke takildim. Denedikten sonra mutlaka yazarim.
Sevgiler

celerone dedi ki...

Mutlu yıllar

armeda dedi ki...

Hülya hanım merhaba doğum gününüz ve bloğunuzun 1. yaşı kutlu olsun. Daha nice güzel seneler kutlarsınız inşallah.Bende incirli keki çok seviyorum ben üstüne kremşanti de sürüyorum çok yakışıyor..ellerinize sağlık sevgiler...

evcilkedi dedi ki...

Mutlu doğum günleri Hülya Hanım, sizi ve blogunuzu daha uzun yıllar aramızda görmeyi diliyorum. İncirli kek benim de favorilerimden, tarif için teşekkürler:-)
Tülin

Funda dedi ki...

Hülyacım, Blogunun 1. yılı kutlu olsun, nice yıllara...
Blog varlığını ilk senden öğrendim, benim bezelye parmaklım vardı ya ona söyledim, blog sahibi oldu, üstüne bende 1 aylık bir bebek blog sahibiyim. Ailece hayatımız renklendi ve bunlar sayende oldu. Çok yaşa benim kara gözlü arkadaşım. (Doğum gününü yarın kutluyacağım)
Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Hülya Hanım,
Blogunuzun birinci yılını, sizin de yeni yaşınızı kutlarım. Ailenizle birlikte mutluluk içinde geçireceğiniz nice yıllar sizin olsun. İyiki varsınız ve iyiki sizi tanıma fırsatını yakalamışım. Yanaklarınızdan öpüyorum. Sevgilerimle, adaşınız...

yemekvebiz dedi ki...

Hülya cım hem blogun yası kutlu olsun , hem de senin doğum gunun:)
Mutlu yıllara inşallah, saglıkla...

Sevgilerimle
Figen

Behiye dedi ki...

Hülya hanım, blogunuzun 1.yılı kutlu olsun. Tariflerinizi beğeniyle izlemeye devam edeceğiz:) Sevgiler.

makbule dedi ki...

Hülya'cığım,
Seni tanıdığım ve çok yakınında olduğum için mutluyum.Nice sağlıklı mutlu yıllar diliyor
SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Bu arada kek ve pilav çok lezizdi ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Emeklilik Hobileri'nin birinci, sizin de 20. yaşınızı kutlarım. :)Nice senelere..

Nilay dedi ki...

Hulya ablacim, blogunun ve senin dogum gununuz kutlu olsun. Nice yillara insallah yine burada oluruz. Lost burada da var ama ben hic seyretmedim guzel mi cidden? Ben desperate housewifes ve grey's anatomy hastasiyim:)

Deniz Guney dedi ki...

Hulya tebrikler site icin, yeni yasinda kutlu olsun..

Tarcin ve incir'de fena sarhos etti beynimi, yakin zamanda denemeli...

sennur dedi ki...

Sevgili Hülyacım,
Blogunun ve senin yeni yaşınız hayırlı olsun, sana sevdiklerinle uzun ve mutlu ömür dilerim.
İncirli kaki epeydir unutmuştum, iyiki hatırlattın, yapıcam
Sevgiyle kal

Hülya YILMAZ dedi ki...

Mine'cim çok teşekkür ederim. enginarlı pilavı ben de çok sevmiştim. incirli keki de seveceğine eminim.
sevgili Celerone, teşekkür ederim.

Arzu'cum, teşekkürler. keki biz boş yiyoruz, krem şanti ile daha leziz olacağı kesin ama mümkün olduğunca uzak duruyorum.
Tülin'cim, inşallah uzun yıllar buradan arkadaşlıklarımız devam eder, hatta kimbilir belki karşılaşırız. çok teşekkür ederim.
Funda'cım iyi ki sen de blogcu olmuşsun hatta bezelye parmak da olmuş. böylece birbirimizi göremesek de haberleşiyoruz. Doğum günü mesajını da çok sevdim ama bu kez ben pasta yapamadım iki gündür doktor, ultrasound vs. dolaşıyorum.
Hülya'cım iyiki ben de seni tanımışım. senin gibi sıcak, samimi, içten bir çalışma arkadaşım olduğu için çok şanslıyım/şanslıydım.
Figen'cim güzel dileklerin içi çok teşekkürler.
Behiye'cim çok teşekkür ederim. benim tariflerimde öyle çok özel bir şey yok. sizin kadar yetenekli değilim ama paylaşmak hoşuma gidiyor.
Makbule'cim ben de iyiki senin yakınındayım. ben yoksa kiminle kahve içecektim?
Işıl'cım çok teşekkür ederim. yaşımı da tam tahmin etmişsin:)) psikolojik yaşım 20 dediğin gibi. biyolojik yaşım da x2+8...

Hülya YILMAZ dedi ki...

yukarıya sığmadığı için devam:

Nilay'cım bence lost'u seyret. ben pek TV seyretmem bu nedenle de dizilere çok uzağım ama bunu çok sevdim. ben de bahsettiğin dizileri seyretmedim. Ozan'a söyleyeyim belki indirir.
Sevgili Deniz Güney çok teşekkür ederim.
Şennur'um teşekkür ederim. incirli keki yap, cafe'nde bir bardak çayın yanında yerken beni hatırla.

Özgül dedi ki...

Hülya'cim nice senelere diyorum, bir sene ne cabuk gecti, seni bizlere kazandiran 1 sene. Daha nice seneler güzel tariflerini hep beraber paylasmak dilegi ile sevgiler canim

Özgül dedi ki...

ilk yazim blog icindi, sira senin yeni yasini kutlamada :) yeni yasini kutlar, sihhat ve mutluluklar dilerim canim.

Defne dedi ki...

Hulyacigim, incirli kek tarifin cok guzel, deneyecegim. Minenin de belirttigi gibi, tariflerin cok guvenilir. Daha once denediklerimden biliyorum ben de:)

Blogunu daha uzun zaman okumak ve guzel tariflerini hep gormek dilegiyle, sevgiler.

damak tadı dedi ki...

Hülya'cığım,
Bloğunun 1.yıldönümü kutlu olsun canım.Günler aylar su gibi akıp gidiyor farkında olmadan.Umarım uzun seneler birlikte oluruz.

Şimdi doğum günü kutlamamızı yapalım tatlım.
İyi ki varsın,yeni yaşını kutlayıp
nice nice uzun yıllara tüm sevdiklerinle birlikte.Herşey dilediğin şekilde olsun.

Sıra güzel tariflerinde,
Umarım aksilik olmaz da kek resmini yerleştirip bizlerle paylaşabilirsin canım.Pilavın da çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık.

Sana ve ailene mutlu bir hafat sonu diliyorum.Sevgiyle kal..

sennur dedi ki...

Hülyacım, benim comment sayfama kaneviçe sitelerinin adreslerini koydum, umarım faydalı olur
Sevgiyle kal

yemekvebiz dedi ki...

Sevgili Hulya
blogunun 1.yili kutlu olsun, bol sans ve mutluluk seninle blogunla olsun.
Incirli keki deneyecegim cok guzel bir tarif.
Ellerine saglik.
Zeynep

Adsız dedi ki...

Nice yıldönümlerinde buluşmak dileğiyle...
Başarılarınızın devamını diliyorum...
Mutlu hafta sonları diliyorum...

Hanife dedi ki...

Hulya'cigim,
Nice guzel ve sgalikli yillara, sevdiklerinle beraber..
Mutluluk her daim seninle olsun..

Hatice dedi ki...

hem senin yeni yaşın hem de blogunun 1. yılı kutlu olsun, nice nice senelere...
ayrıca Oya'nın bizim memleketten çektiği fotoğrafta çok hoş. Esentepe havası çok güzel bir yerdir, epey zaman oldu gitmeyeli...

herşey gönlünce olsun...
sevgiler...

Sonia dedi ki...

Hülyacim yeni yasin ve blogunun birinci yilini kutlarim.
Bizlerden cok uzak kalma özleniyorsun.
Selam ve sevgiler.
Sonia...

Serpilce dedi ki...

Sevgili Hülya,
Biraz geçde olsa Blogunun 1. yıl dönümünü kutlarım nice yıllara inşallah.
Ayrıca doğum gününde kutlu olsun.mutlu yıllar dilerim.bütün güzellikler senle olsun.
Sevgilerimle.

munevver dedi ki...

Hülyacığım,umarım şimdi bu yorum gider.Senin bloggerda bir sorun var.Önce yeni yaşın,sonra da bloğunun 1.yaşı kutlu olsu.Nice mutlu,sağlıklı yaş almaya inşallah.
Bu arada bana gönderdiğin güzellikler için çok teşekkür ederim.Sevgiyle öpüyorum.
nanelimon.

begüm dedi ki...

Sevgili Hülya Hanım,

Nice sağlıklı ve mutlu yaşlar diliyorum. Blogunuzun da uzun yıllar devamı dileklerimle... İncirli keki bende mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık.

Sevgilerimle
Begüm

begüm dedi ki...

Sevgili Hülya Hanım,

Nice sağlıklı ve mutlu yaşlar diliyorum. Blogunuzun da uzun yıllar devamı dileklerimle... İncirli keki bende mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık.

Sevgilerimle
Begüm

begüm dedi ki...

Sevgili Hülya Hanım,

Nice sağlıklı ve mutlu yaşlar diliyorum. Blogunuzun da uzun yıllar devamı dileklerimle... İncirli keki bende mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık.

Sevgilerimle
Begüm

Lama dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun efenim,
Nice yillara!

Hülya YILMAZ dedi ki...

sevgili Özgül, Defne, Şennur,Zeynep,Gül,Sonia,Hanife, Hatice,Şükran, Münevver, Serpil, Begüm,Lama (kimseyi unutmadım di mi) hepinize çok çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Çok geciktim biliyorum, nice nice yıllara sevdiklerinizle birlikte.

Pınar dedi ki...

Hülya'cığım,
Geç de olsa Küçük Evin Mutfağı'ndan nice güzel yıllara dileklerimle:-)))

bocuruk dedi ki...

Hülya'cığım,
Sayfan çok sevdiğim sayfalardan. Yıldönümün kutlu olsun, nice yıllara...Ayrıca tariflerin de çok güzel. İncirli keki ben de çok yaparım. Çok besleyici bir kek olduğunu düşünüyorum. Ellerine sağlık canım :)

Mutfakta Zen dedi ki...

sevgili hülya,
bütün dogumgünlerin kutlu olsun..
nice yillara.
tijen

hulyalar dedi ki...

sevgili hulya;
nice senelere,hem sana hem de bloguna:)aslinda ben daha once sayfani gezmistim,niyeyse yorum birakmamisim.
sevgiler

candan dedi ki...

Çok geciktim çokk kendimi nasıl affetireceğim bakalım:)
Hülyacım,öncelikle doğum gününüzü kutluyorum nice yaşlara sağlık içinde ulaşmanız dileklerimle ,blogcukta ayrıca birinci yaşını kutluyor onada bizlere bu bir sene içinde müthiş yemekler paylaşmamıza fırsat verdiği için ayrıca teşekkürler ve nice blog yaşları bu aralar bir az kapris yapsada:)
sevgilerimle

akçahan dedi ki...

Nice yıllar birlikte olmak dileği ile meslektaşım, nice yıllar mutlu sağlıklı yaşamanız ve blogun devam etmesi dileği ile. İyi ki doğdun ve iyi ki blogun oldu ve de seni tanıma fırsatımız oldu. Sevgilerimle.