19 Kasım 2006

biraz da elişi

Önce nazarlık. Keçe üzerine işleyerek ve boncuklarla süsleyerek kursta yaptım. Önceleri bu ne acaip bir şey olacak derken, çok emek verildiğinden olacak bitince çok sevdim. biraz daha yakından...


Bu da Oya'ya yaptığım takı kutusu. Aslında yapalı çok oldu ve verniksiz uzun zaman bekledi. Sonunda verniklenerek Oya'nın kullanımına sunuldu.

Ve sunta üzerine seramik hamuru kaplayarak yaptığım tablo/pano. Mısır'a ait çizgiler ama ben çaktırmadan panonun içine aile fertlerimizin, yani çocuklarım, eşim ve benim isimlerimizi yazdım:)))

18 yorum:

şule türel dedi ki...

keçe işine bayıldım harika olmuş ahşap kutu da öyle...

Sonia dedi ki...

Ellerine saglik Hülyacim.
Sevgiler Sonia...

Funda dedi ki...

Hülya'cım yine ne güzellikler çıkmış ortaya, Ellerine sağlık, Sevgiler

nilüfer dedi ki...

Hepsi çok güzel ellerinize saglik, benim favorim oyanın mücevher kutusu, ama kece işi de muhteşem, çok emek istiyor hakkaten... ;)
Sevgiler

Funda dedi ki...

Hülyacım tekrar baktım da o sunta üzerine yaptığın panoya da bayıldım, eee sana da firavun ailesi olmak yakışır, gözlerin de Nefer Titi gibi sürmeliydi zaten :))

evcilkedi dedi ki...

Mısır temalı olan benim favorim Hülya Hanım. Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş, tebrik ederim.

hesna dedi ki...

ben sunta ile yapılan işleri çok seviyorum. pembede çok güzel olmuş. emek verip böyle güzel şeyle çıkınca ortaya iyiki emekli olmuşum diyorsunuzdur herhalde. hepsi çok güzel elinize sağlık.

hesna
www.mordeniz.blogspot.com

damak tadı dedi ki...

Ben hepsini çok sevdim ellerine sağlık canım..Hele ahşap kutu çok hoş bayıldım inan.İyi günlerde kullan tatlım.Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..Sevgiyle mutlu kal..

Hatice dedi ki...

ellerinize sağlık, hepsi de emek isteyen şeyler.iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
sevgiler..

candan dedi ki...

Hülyacım,
Muhteşem işler ortaya çıkmış ellerinize sağlık.Mısır işi şeylere özel ilgim vardır favorim pano diyeceğim ama nazarlık ve Oyanın takı kutusuda ayrı güzeller:)
sevgilerimle

munevver dedi ki...

Hülyacığım,ellerine sağlık.Hepsi çok güzel.El emeğinin yeri başka.
Svgiyle...

Hülya YILMAZ dedi ki...

Sevgili Arkadaşlarım, görüşlerinize teşekkür ederim.
sevgilerimle,

ebrutunc dedi ki...

Hülya ablacım süper olmus bu çalısmaların hepsi... Özellikle asağıdaki tabloya bayıldım. Bununla ilgili biraz daha detay verirmisin? Bende yapmak istiyorum. SEvgilerimle

sennur dedi ki...

Sevgili Hülya,
Ellerine sağlık, birbirinden değişik, güzel çalışmalar
Sevgiyle kal

Sonia dedi ki...

Güzel bir Pazar Tatili diliyorum
Ye#Özel Yilbasi mönüsü etkinligine katilimini bekliyorum. Kodlar sayfamda linklerin alt bölümünde.
Forum sayfamiz da yine aktif bilgilerinize.
sevgiler...
Sonia

Ozlem dedi ki...

nazarlık Harika olmuş çok güzel ve göz alıcı ellerinize sağlık
Özlem
www.elisi.com

ahmet dedi ki...

Elişleri ile ilgilendiğiniz için ilginizi çekebilecek bir web sitesi adresi vermek isteriz...

Saygılarımızla,

www.goblenci.com

dekorlatif dedi ki...

çok güzel bir şey ortaya çıkartmışsınız renkler ve çalışma çok hoş ellerinize sağlık