02 Kasım 2007

Nakış - Brezilya Nakışı

Nakış hep sevdiğim bir elişi dalıydı. Nakış dergilerini karıştırmayı bile severim. Artık eyleme geçme zamanıdır deyip "Brezilya Nakışı (Brazilian Embroidery)" na başladım. Buna "boyutlu nakış (dimensional embroidery)" da deniyor. Çünkü hacimli, kabarık bir nakış türü. Klasik nakış teknikleri ile birlikte kullanılıyor. Bu kış elişlerine biraz ağırlık vereceğim. Özellikle Brezilya Nakışı konusunda yeni örnekler denemek istiyorum.

Bu ilk denemeyi de buradan paylaşayım istedim... Mutfağım için masa örtüsü ve üzerine kapak örtü yaptım. Ve kapak örtüyü Brezilya Nakışı ve normal nakış teknikleri ile işledim.
Fotoğrafları çekmekte acele ettim galiba. Akşam üzeri hava kararmak üzereyken çektiğim için pek net çıkmamış.

Yeni elişlerinde görüşmek üzere...

Not: Nakış denemelerimi yeni açtığım blogda daha ayrıntılı olarak yazacağım ve resimleyeceğim.

16 yorum:

begüm dedi ki...

Hülya Hanımcım ben epeydir blogla ve blogger arkadaşlarımla ilgilenemez hale geldim. Ne kadar güzel elişleri tarifler yapmışsınız ellerinize sağlık görüşmek üzere sevgilerimle...

Begüm

Ferhanca dedi ki...

Hülya ,ellerine sağlık çok güzel olmuş sen en iyisi blogdan kurs ver bu işleri öğret..sevgiler..

bebade dedi ki...

merhaba hülyacım ellerine sağlık canım cok güzel olmuş güle güle kullannnn...sana güzel bir akşam ve haftasonu diliyor sevgilerimi gönderiyorummm

Funda dedi ki...

Muhteşem, Benim yetenekli Arkadaşım, sihirli parmaklarını hangi dala uzatsa harikalar yaratıyor.
Ellerine sağlık,
Sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

H�lyac�m ne ho� bir �rt� bu b�yle.Elerine sa�lok.Marifetlisin diyorum bo�una de�il..�yig�nlerde kullan arkada��m..

şule türel dedi ki...

Sevgili Hülya bir süredir Bursa'ya oğlumun yanına gitmiştim. Yeni döndüm. Doğum günün kutlu olsun. Dün de benim doğum günümdü demek ki ikimizde akrep burcundayız. Nakışa başlamana çok sevindim harika görünüyor. Sevgiler.

kizilciksurubu dedi ki...

Merhaba Hülya Hanim,örtünüz cok güzel olmus,ben nakis islerini cok severim ama etamin ve kanaviceden baska nakis maalesef yapamiyorum.Harika yapmissiniz,emeginize saglik.

Nezaket dedi ki...

Hulya Hanim, pilakiyi tatmak isterdim dogrusu, eksi eksi guzel olmustur. Ortu de cok guzel, ellerinize saglik. Sevgilerimle

selin dedi ki...

Hülya hanımcım,
Hiç anladığım bişi değil ama çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

selin dedi ki...

Yine ben geldim,
Ama bu defa günaydın demeye. Ha bir de kahve yaparsan hayır demem. Şöyle bol köpüklü sade bir kahveeee... Mmmmmm! Harika olur valla. Sonra biraz da laflarız. Hem belki fal bile bakarım sana :)))

bocuruk dedi ki...

Hiç beceremediğim şeyler. Ama yapılana hayranlık duyarım. Ellerine sağlık, renkler de çok güzel uymuş.
Sevgilerimle...

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgilerimi gonderiyorum ve iyi bir hafta diliyorum.

bebade dedi ki...

merhaba hülyacım güzelll bir gün dilerim.. sevgiler arkadaşımmmm

selin dedi ki...

Ya Hülya Hanımcım,
Nerelerdesin sen yahu??? Uzun zamandır sesin soluğun çıkmıyor. Merak ettim valla. Hani güzel mamalar nerde? Yeni tarifler de istiyorum valla. Neyse, umarım iyisinizdir. İyi haftasonları diliyorum. Sevgilerimle...

only you dedi ki...

merhaba hülya hanım brezilya nakış işleri çok güzel uzun zamandır öğrenmek istiyordum bana bu konuda yardımcı olurmusun.....
çalışmalarında başarılar

Hülya YILMAZ dedi ki...

only you merhaba,
sayfanıza giremiyorum. bana mail atarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. e-posta adresim:
hulyayilmaz@gmail.com