24 Mart 2008

1.Ankara Buluşması

Kopyasý 23



Sevgili Sevda'nın girişimi ile dün 13 blogcu Ankara'da Dafne Restaurant'da pazar kahvaltısında (brunch) buluştuk. Keyifli bir pazar günü geçirdik. Saatlerce süren sohbet hiç bitmesin istedik. Veee başka buluşmalarda görüşmek üzere ayrıldık.




Kimler vardı?
Sevda - Sevda Mavisi
Betül - Yemek Kutusu
Hülya - Bir Tutam Zencefil
Elif - Neşeli Sesler
Eda - Bir Demet Fesleğen
Pınar - Maksat Muhabbet Olsun
Aysel - Sıcak Paylaşımlar
Neriman - Daima Mutfak
Begüm - Sweet Kitchen
Sibel - Sibel'in Tarif Defteri
Yeşim - Yeşimli Tarifler
Mine - Mineli

19 yorum:

Betül dedi ki...

Ben de seni ve diğer arkadaşları tanıdığıma çok memnunum, Hülya'cığım. Tekrar görüşeceğimize inanıyorum.

Sevgilerimle.

Neşeli Sesler dedi ki...

Hülya ablacım seni tanımak gerçkten çok güzeldi sevgilerimle:)

yeşim dedi ki...

canım hülyam seni uzun zamandır bilip tanısamda güzel yüzünü sıcak sesini duymak ayrı bir keyif oldu
kocaman sevgilerr

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

BULUŞMA HEPİMİZİ ÇOK MUTLU ETTİ... TANIŞMAK, KAYNAŞMAK ÇOK GÜZELDİ... 2. BULUŞMADA GÖRÜŞMEK ÜZERE... SICACIK SEVGİLER...

Hülya dedi ki...

Hülya'cığım,
Pazar günü ayrıldıktan sonra araban biraz sıkıntı yaşatmış galiba.
Geçmiş olsun diyorum.
Tanıştığımıza ben de çok sevindim.
Tekrar görüşmek ümidiyle.

sennur dedi ki...

Ne güzel, böyle dostlukların kurulması çok hoş
Sevgiyle kal

Selcen dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz yazıları okudukça orada olmak istedim :) inşallah bir dahaki sefere:)

Dostluğunuz daim olsun,
Sevgiler...

sevdamavisi dedi ki...

Hülyacığım,
seni tanıdığıma çok sevindim. gerçekten güzel bir buluşma oldu. yenilerinde görüşmek üzere.

MİNELİ dedi ki...

Hülya ablacığım bende seni tanıdığıma çok memnun oldum.Benim için unutulmaz bir pazar günüydü.En kısa zamanda görüşmek üzere sevgilerimle.

Asiye dedi ki...

Buluşmaya gideyim mi gitmeyeyim mi derken bir işe girme olayı yaşadım 6 gün sonra ayrıldım. hayatımda kaybettiğim bir 6 gün olarak düşünsemde tecrübe oldu. Bu nedenle buluşmayı kaçırdım. İkincide umarım katılırım aranıza.
sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Hülya'cığım,çok güzel dostluklar kurduğunuzdan eminim..Bende orada sizlerle olmayı çok isterdim..Resimlerin devamını bekliyoruz..))

Kocaman sevgilerle canım..

Adsız dedi ki...

Ne güzel. Darısı İstanbul luların başına.
Sevgiler,
www.berrince.com

Aybike Ceylan dedi ki...

Keske ben de olabilseydim aranizda be kadar hos olurdu.

Bir dahakine, sevgiler.

Asiye dedi ki...

Sevgili Hülya, sizleri takip etmek için müsade edersen arkadaş listeme eklemek istiyorum?
Sevgiler

Tombuk dedi ki...

Sizleri tanımak çok güzeldi. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere..
Sevgiler
Pınar :)

Eda dedi ki...

Sizinle tanışmak çok güzeldi, çok mutlu bir gündü benim için.Umarım tekrar görüşürüz :)
Sevgiler

Ferhanca dedi ki...

Bulusma cok guzel olmus. Istanbul dakiler yapiyor Ankara niye yapmasin yazinda olursa ben de katilirim annem Ankara da ..
sevginiz daim olsun..

sevgiler.

BİR DEMLİK SOHBET dedi ki...

SEVG�L� ARKADA�LARIM;10.03.2008--10.04.2008 Tarihleri aras�nda EN GUZEL PASTA YARI�MAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACA�IM S�Z SEVG�L� ARKADA�LARIMI VE KATILMAK �STEYEN HERKES� ETK�NL���M�ZE DAVET ED�YORUM!!!HEP B�RL�KTE �OK G�ZEL PASTA TAR�FLER� KAZANDIRMI� OLACA�IZ. TAR�FLER�N�Z� HAZIRLAYARAK.VE TAR�F�N�ZE "EN GUZEL PASTA YARI�MASI 1" BA�LI�INI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TAR�F�N�Z HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI R�CA ED�YORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. G�ZDEN KA�MA �HT�MAL�NE KAR�I YARARLI OLACAKTIR.BEN S�ZE GER� D�N�P.TAR�F�N�Z� KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACA�IM.��MD�DEN KATILIMCI ARKADA�LARIMA �OK TE�EKK�R ED�YORUM SELAM VE SEVG�LER�MLE......SEV�L

adam brown dedi ki...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is