22 Nisan 2009

Sebzeli Kremalı Tavuk

Yaklaşık iki ay olmuş buralara uğramayalı. Çok meşgulüm zamanım yok desem ayıp olacak!!! Ama gerçekten de hobiler, aile ve dostluk ilişkileri derken burayı ihmal ettiğimin farkındayım.
Ben en iyisi arkadaşımdan aldığım, bugün denediğim ve çok beğendiğimiz tavuk tarifini yazayım.
Malzeme:
1 paket tavuk (kemiksiz but)
2 adet kabak
2 adet havuç
1 paket krema (200 ml.)
1 paket hazır mantar çorba
tuz, karabiber, kırmızı biber, kekik

Yapılışı:
Kabaklar ve havuçların kabuğu soyulur ve rendelenir. Diğer malzemeler ve tavukla birlikte karıştırılır. Buzdolabında biraz dinlendirilir (acil yapılıyorsa bekletmeksizin de pişirilebilir ama bu şekilde bekletilince sebze ve baharat tadları-kokuları daha iyi kaynaşıyor tavukla). Fırın tepsisine yayılır. Fırın 200 derece ısıtılır ve pişirilir. Sıcak servis yapılır.

5 yorum:

LaMa dedi ki...

Hosgeldiniz Hulya Hanim
Her geldigimde -guzel de olsa- Brezilya nakisi gormekten fenalik gelmisti artik:)

sennur dedi ki...

Hoş geldin, özlettin kendini. Tavuk tarifi çok güzel, çok benzerini ben de yapıyorum, tavuk sevmediğimden soslu moslu idare ediyorum. Ellerine sağlık, afiyet olsun
Sevgiyle kal

ORGUKNIT dedi ki...

MERHABALAR ARKADAŞIM BLOGLARDA YOLCULUK ETKİNLİĞİMDE BUGÜN SENİN DİĞER BLOĞUNU TANITIYORUM.BİLGİN OLSUN ARKADAŞIM.
SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM.

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık, çok güzel görünüyor. Denemekte yarar var diyorum. yemekdefterim.blogcu.com

HADİYE dedi ki...

Merhaba Hülya Hanım,

Nerelerdesiniz özledik.Bizi fazla ihmal etmeyin lütfen.
Tavuk tarifi içinde teşekkürler.Ellerinize sağlık.

Sevgiler*