15 Mayıs 2011

çinilerim-5







9 yorum:

bilge dedi ki...

Ellerinize sağlık bende bu sene çini kurslarına devam ediyorum..kutlarım sizi çok güzel ürünler çıkmış ortaya ..

fatma dedi ki...

Çini Kurslarına yeni dönemde ismkte başlayacağım inş.
harikalar muhteşemler
ElSanatları İsmek

ωωω.вℓσgмαмє.¢σм dedi ki...

Davetiye: Merhabalar;
Küçük reklamdan ne çıkar demeyin! Yeni kurduğum sayfama davetli olduğunuzu En güzel şekilde ağırlanacağınızı söylemek isterim. Ücretsiz reklam vermek için lütfen sayfamı ziyaret edin!
Teşekkürler… BlogReklam.Tk
Sayfa Linki: http://www.blogreklam.tk/2011/07/reklam.html

Tuhfe dedi ki...

Cinilerinin hepsi birbirinden muhtesem olmus, ellerine saglik Hulya abla.

Selamlar.

lezzet sefasi dedi ki...

Bu he guzel bir ugras, insanin ruhunu dinlendiri kesin. Elelriniz e mekleriniz ruhunuza saglik.
sefa

İncik Boncuk dedi ki...

ben de çinilere bayılıyorum, gerçekten sabır işi, ellerine sağlık.

nesrin dedi ki...

Bu kadar güzel cinileri siz mi yaptiniz. Tebrik ederim. Ben de bir elisi hayraniyim. Enginarli tarifinizi not ettim. Umarim benim kide sizinki kadar güzel olur. Sevgiler...

nesrin dedi ki...

Tekrar merhaba, patlican receli tarifiniz de muhtesem oldu. Izninizle blogumda yayinlayacagim. Sevgiler...

Nihal dedi ki...

Merhaba, çini kurslarına devam ediyor musunuz?Hepsi çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
nihal-birtutamtuz.blogspot.com
nihal-seyahatname.blogspot.com