16 Aralık 2014

smaltoli


Şirin ürünler satan bir yer var internette. smaltoli.
http://smaltoli.com/
Bu şirin ürünlerden birkaç parça edindim. Bahçemden topladığım ürünleri, çiçekleri bu sevimli malzemelerle birlikte kullandım. O eski nostaljik emaye ürünlerin sevimli dostlarımızla modern bir tasarımla yorumlanmış hali mutfağıma neşe ve mutluluk getirdi. Ve burada paylaşmak istedim bu güzellikleri... Yılbaşı için iyi bir hediye alternatifi olabilecek parçalar var.
ve son olarak minik tencerem. 1,7 litrelik. Yoğurt mayaladım içinde...
Benim seçimlerim hep kedi karakterli ürünler. Nedeni de aşağıda fotoğrafı bulunan ailemizin üyesi: Pikaçu.

3 yorum:

yemek tarifleri dedi ki...

birkaç ürün kestirdim bende gözüme. alacağım :)

daimamutfak dedi ki...

Hülya'cığım nerelerdesin.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Buralardayım da Neri'cim. Nasıl akşam oluyor bilemiyorum :)